www.liex.ru-автоматичне розміщення статей з прямими посиланнями
У цій статті я хочу описати дві помилки, які допускають власники сайтів. Помилки подібні. Вони подібні тим, що молоді Інтернет підприємці бажають розмістити УСЕ на своєму сайті.

1. Сайт-ВЕНИГРЕТ -приятного :)

Часто доводиться зустрічатися з ситуацією, коли людина бажає розмістити на своєму сайті різного роду матеріали: статті, аудіо, відео, фото. Якби це був сайт деякої музичної групи або студії, де усі ці речі входять в перелік виготовлення і так далі-те так, це доречно. Але коли сайт для бізнесу і на нім хочуть розмістити, по суті, непотрібні матеріали-це не вірно. У 8 з 10-и випадків, люди хочуть зробити сайт про усе на світі, хоча першочергова ідея була одна і про одне.

На цю тему вже писав Євгенію Попов (Інтернет підприємець) у своєму блозі. Він такі різнотематичних сайти називає-сайт-венигрет :) Назва влучна.

Євгеній пише, що нещодавно розбирав сайт, структура меню якого була приблизно наступною:

*-Казино;

*-Навчання;

*-Заробіток;

*-Форекс;

*-Зеклама;

*-Графіка;

Від себе додам ще:

*-Погода;

*-Курс валют;

*-Аудіо;

*-Відео.

Ось така помилка і губить молодих Інтернет підприємців, що бажають успішно вести свій бізнес, або просто створити цікавий Інтернет ресурс. Неможливо ж бути експертом відразу в усіх темах.

Євгеній порівнює такі сайти з Інтернет магазином і приводить приклад: якщо я бажаю купити кросовки для бігу і в моєму місті є два магазини. Один магазин продає чисто кросовки, а інший-спорт товари, де є усе. Вгадайте, в який магазин я зайду? Звичайно ж, я піду в той магазин. Що спеціалізується виключно на кросовках. Чому саме в магазин з кросовками? Тому що там великий вибір спортивного взуття, там грамотні продавці, які пояснять мені усі особливості товару, буде більше вірогідність того, що я знайду потрібний розмір товару, який мені сподобався.

Теж саме і з Інтернетом. Якщо мене цікавить прогноз погоди-я зайду на погодній сайт, де спеціалізуються на прогнозах погоди. До речі, незважаючи мене такі сайти ще відвідає 15 тисяч користувачів в місяць.

Звідки у цього сайту така відвідуваність?

СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ-ось чарівне слово, яке треба зрозуміти.

Якщо Ви присвятите сайт якійсь вузькій темі, увас буде значно більше шансів зробити цей сайт успішним, чим коли Ви робите сайт-венигрет.

1. 1. Вам набагато простіше зарекомендувати себе в одній галузі;

2. 2. Вас не запитуватимуть по усіх напрямах відразу;

3. 3. Ви швидко прогресуватимете в тій темі, в якій Ви працюєте;

4. 4. Вам буде легше з однією темою розкрутити сайт;

5. 5. навколо Вас збереться аудиторія, якій цікава Ваша тема. І тому вони із задоволеням читати пости Вашого сайту і з нетерпінням чекати нову інформацію.

6. 6. Ваш інформаційний бізнес виглядатиме набагато солідніше.

7. 7. Вам легше буде шукати нову інформацію для сайту.

І це тільки вершина айсберга!

Відганяйте від себе таку думку: "ось зараз я створю сайт про усе на світі і у мене буде мільйон користувачів і кожен знайде щось для себе".

Роблячи усе і для усіх-Ви не зробите нічого і ні для кого.

2. Сайт-МІЙ КОМП'ЮТЕР-спробуй, знайди:)

Ця друга помилка теж зустрічається досить часто. Ніби і є одна тематика. Але інформації-аж занадто. Ось і намагаються розмістити на своєму сайті усе, що тільки є на персональному комп'ютері по цій темі. Багато інформації-це добре. Але уся та інформація потрібна користувачам? Треба засмічувати свої сайти.

Навчитеся оцінювати, дивитися на свій сайт із сторонни користувача:

1. 1. чи легко в тій купі інформації відшукати те, за чим ви прийшли на цей сайт?

2. 2. чи швидко вантажиться сторінка Вашого сайту?

3. 3. чи проста навігація на Вашому сайті, а, може, користувач бродить в різних категоріях, підкатегоріях?

До того ж, Вам час від часу треба оновлювати сайт. Залиште деяку інформацію на пізніше. Не усе відразу. Знайте міру!