Залежно від вашої галузі, ринок, який дозволяє вашим відвідувачам придбавати, продавати і торгувати власною продукцією може добре працювати. З часом ви можете стягувати малу плату за нову продукцію.
Складність цього способу в тому, що немає стандартного ПО в мережі, з цієї причини вам знадобиться найняти кодера для створення ринку, інтегровані у ваш ресурс. Приклади експлуатації цього способу ви можете побачити EASYWORDPRESS і Иmashable.

Платні опитування і анкетування

Є сервіси, які платитимуть Вам грошові кошти за запуск невеликого опитування або анкетування на власному веб-ресурсі. Найбільш популярним є Vizu Answers.
В основному вимагається реєструватися і вибрати тип опитування для запуску на вашому веб-ресурсі. Велика частина з таких послуг діють під моделлю CPM.

Продаж або оренда внутрішніх сторінок

Цю концепцію зробила популярною Million Dollar Wiki, проте вона використовується в мережі вже досить давно (приміром, Pagerank10.co.uk).
Ці сайти продають або здають в оренду внутрішні сторінки на власному домені. Найчастіше, вони мають високий PAGE RANK або траф, тому покупець виграє так чи інакше.
Реалізувати цей спосіб на маленькому блозі вистачатиме складно, проте спосіб можливо запам'ятати.

Виділення повідомлень від спонсорів

Мабуть, цю ідею ввів Techmeme, проте вона не поширилася на інші сайти. Технологія агрегатора звісток відбиває редакційні повідомлення в лівій колонці, а на бічній панелі у них є розділ "Techmeme Sponsor Posts". У цьому розділі повідомлення блогу рекламодавця підкреслюються, посилаючи якісний траф. Зважаючи, що щомісячні витрати на одне місце складають $ 5000 і в них близько 6 спонсорів доводить, що спосіб працює досить ефективно.

Спонсори для окремих стовпців або події

Якщо на веб-ресурсі є особливі колонки або події (приміром, серія інтерв'ю, особливий проект) ви можете відшукати компанії, які спонсоруватимуть їх окремо.
Цей спосіб збільшує можливості монетизации для власника ресурсу, дозволяючи рекламодавцям притягати конкретну аудиторію і зменшуючи зобов'язання.
Цей випадок непогано ілюструє Mashable. Вони мають декілька варіантів реклами на веб-ресурсі, зокрема можливість спонсорувати певні стовпці і статтти. Приміром, "Daily Poll" і "Web 2.0 Invites".
Problogger теж управляє групами, які створюють різні проекти. Спершу він публічно оголошує про проект і запрошує спонсорів.

Преміум зміст

Деякі веб-сайти і блоги віддати частину їх контенту безкоштовно, і стягують плату за доступ до премиум-контенту і ексклюзивних інструментів.
Хорошим прикладом є SEOMOZ. У них дуже відомий блог, який надає консультації і інформацію на тематику SEO. Також відвідувач може стати премиум-пользователем. Це коштує $ 48 в міс., і надає доступ до інструкцій, інструментів і інших ексклюзивних матеріалів.

Приватні форуми

Втім инет переповнений безкоштовними форумами, є можливість зробити приватний, де учасники зобов'язані платити єдину або щомісячну суму, щоб приєднатися.

SEO Blackhat бере $ 100 в міс. зі своїх читачів, і у них їх тыс. Зрозуміло, що для того, щоб встановлювати подібні ціни за членство у форумі вимагається надати насправді цінну інформацію (приміром, таємні методи, інструменти і так далі).
Performancing теж запустив закритий форум, орієнтований на мережевий аспект. Він називається The Hive, а щомісячна сума складає $ 10.
Це тільки 2 приклади. Є немало можливостей для створення приватних і прибуткових форумів, вам просто вимагається відшукати привабливу тематику, що зробить форум цінним для учасників.

Вакансії і резюме

Усі популярні блоги намагаються юзать оголошення про роботу для додаткового прибутку. Guy Kawasaki, READWRITEWEB, Problogger і інші.
Напевно, не треба говорити, що для того, щоб зробити дошку вакансій спершу вам вимагається мати блог на певну тему і непоганий траф. Перевагою цього способу є те, що він пасивний. Потім як ви змінили структуру, переліки вакансій приходити своїми силами, і ви можете запрацювати від $ 10 до $ 100 за кожну.