Google нарешті показав, як він розділяє прибутки від реклами в AdSense між клієнтами, які ставлять Google рекламу на своїх власних сайтах.

AdSense для клієнтів видавців, які управляють "Рекламою від Google" рекламою на своїх сторінках, а також тих, хто використовує призначений для користувача пошук Google. Ті, хто в первуой категорії-AdSense для контексту-отримують 68 відсотків від прибутків, які Google заробляє на продажі цих оголошень, а AdSense для пошуку получют 51 відсоток від прибутків компанії показали уперше у своєму блозі Google.

"Ми сподіваємося, що ця додаткова прозорість допоможе вам отримати глибше представлення вашого ділового партнерства з Google. Ми віримо, що доля прибутків є дуже конкурентоздатною, і велика кількість рекламодавців, які конкурують за появу на сайтах AdSense дозволяє переконатися, що ви заробляєте більше з усіх показів, "Google заявила у своєму блозі.

Google відмовився сказати, скільки прибутків він ділить з видавцями, які використовують AdSense для мобільних застосувань, канали і ігри, сказавши, що це ще вивчають, скільки коштує компанія, щоб надати ці типи рекламних оголошень.

Тут можно заказать воздушные шарики