РеноНародження імені : Renault 1899-му році Луї Рено організував суспільство Renault Frères ("Брати Рено"), яке виробляло автомобільні механізми, винайдені їм самим, такі як коробка передач з головною прямою передачею, доповнена карданним валом. Свій перший автомобіль він представив на автосалоні 1901-го року. Разом з братами він вигравав багато автогонок: Париж-Довиль, Париж-Остенде,-доки під час ралі Париж-Мадрид його брат Марсель не розбився ..

Автомобілі Renault купувалися дуже добре. У 1913-му році завод, розташований в Бьянкури, випустив десять тисяч автомобілів. У 1914-му році завод випускав артилерійські снаряди, вантажівки, авіаційні мотори, танки. Після Першої світової війни Renault Frères повернувся до виробництва автомобілів : його шестициліндрові моделі Vivasix, Monastella, Vivastella, а потім чотирициліндрові Prima-quatre (Prima-"перший", quatre-"чотири"), Mona-quatre, Celtaquatre, Juvaquatre мали величезний успіх . В Другу світову війну, під час окупації, завод в Бьянкури працював на вермахт. Після звільнення Луї Рено був заарештований. У нього відібрали орден Почесного легіону. Помер він у в'язниці незабаром після того, як його завод націоналізували і назвали Régie Nationale des Usines Renault (RNUR-"Державні націоналізовані заводи Рено").

У 1945-му році його племінник, призначений тимчасовим адміністратором RNUR, починає випуск моделі 4CV з двигуном від Volkswagen. Ця модель була зібрана і представлена на автосалоні в 1946-му році. Її чекав успіх, тоді як модель "Frégate", випущена в 1950-му році, забуксувала. У 1955-му році Пьер Дрейфус удосконалив модель 4CV так, щоб вона могла змагатися з Coccinelle ("сонечко") на американському ринку. Нову модель він назвав "Dauphine" ("спадкоємиця престолу"), це ім'я підкреслювало спорідненість з "царицею" того часу-4CV.

Оскільки ці машини дуже успішно продавалися в Америці, у губернатора Флоріди народилася думка про створення спортивної моделі. Так з'явилася "Floride", втім, в США її перейменували в "Caravelle", щоб не образити інші американські штати. До нещастя, в 1960-му році економіка США переживала кризу, яка принесла кінець пригодам Dauphine. Їй вдалося "поцарювати" в Америці всього чотири роки.

Далі успіх в продажах супроводжує серії автомобілів, назвам моделей яких інженери присвоїли початкову букву "R" : від R4 в 1961-му році до R19 в 1988-м. Маркетингова служба підсумку відмовилася від назв, пропонованих інженерами, і стала вибирати спокусливіші імена, такі як Safrane ("Шафран"), Clio ("Клио"-муза танцю), Twingo (поєднання слів "twist" і "tango"), Mégane .

Емблема марки також зазнала великі зміни. Від сплетених ініціалів братів Рено-до зображення в анфас автомобіля в зубчастому колесі; потім, в 1918-му році,-до зображення танка. Ромб як емблема з'явилася в 1924-му році. Сучасну форму йому надав художник-стиліст Вазарели в 1972-му році.

З книги Бернара Галі "BRAND : Народження імені"

рулетка кс го