Фраза, винесена в заголовок цієї статті, безмежно точно відображує силу розсилки. Розкручуючи сайт, передусім, необхідно привести на нього відвідувачів, проте це тільки невелика частина нелегкої справи. Потрібні дії, які стануть безперервно притягати одних і цих же гостей другої, 3-ий і наступні рази. Стабільного оновлення сайту очевидно замало, хтось забуде про сайт, загубить посилання, забуде адресу, а хтось стане перевіряти оновлення раз на півроку. З'являється потреба в такому засобі, який дозволяв мати бажання завжди підтримувати зв'язок з гостями сайту. Якраз таким засобом і вважається розсилка.

Найбільш основне те, що на розсилку підписуються лише по особистому бажанню, тому, можна сказати, що основна маса передплатників вважаються зацікавленими гостями сайту і хочуть отримувати додаткову інформацію по e-mail.
Застосовувати розсилку можна по-різному. Деякі автори публікують у випусках статті, огляди, цікаву інформацію, а найбільш основне -новини сайту і повідомлення про його оновлення. Абсолютно природно, що майже усі читачі побажають прочитати нову статтю, або поселення новини.
Розсилку ні в якому разі не можна випускати частіше, ніж раз на тиждень, це сильно дратує близько 30% усіх передплатників. Я особисто вважаюся передплатником 10-ка розсилок і, хотів би, щоб мій ящик не забруднювали монотипними повідомленнями три рази в тиждень. Ще краще дістати один великий випуск замість 3-х малеханьких.

Окрім статей і новин з передплатниками розсилки можна налагодити зворотний зв'язок, приміром, в розсилці можна розташувати джерело з відповідями для проведення опитування, або форму для збору потрібної инфы. Не так важливо, як діятиме форма (поштою або ж on-line) головне те, що у вас є можливість зробити цю взаємодію з передплатниками

как установить постоянный ip адрес