Ця книжка-єдина з переліку, така, що не має безпосереднього відношення до SEO, хоча так соковита інформацією і потрібна всякому інтернет-маркетологові, що обійти її увагою б було просто алогічно.

Один з творців книжки, Якоб Нильсен,-фахівець, що водить у всьому світі, з вопросцам usability, а нині-керівник фірми Nielsen Norman Group, фаворита на базарі послуг аналізу простоти і зручності споживання веб-сайтами.

У книжці розбираються усі ключові вопросцы зручності використання вебсайтів, аналізуються першопричини, по яких які-небудь верховодила сайтостроения "для жителів нашої планети" порушуються на множини ресурсах в Мережі, розглядаються методи рішення яких-небудь труднощів.
Як зобов'язана бути представлена інформація про товар, яким зобов'язаний бути зразковий пошук по web -сайту, чому так істотно приймати на озброєння інтуїтивно ясну текстуру навігації НЕ приймати на озброєння смуги прокрутки-ці усі вопросцы розбираються в книжці з цифрами і прецедентами в руках.

Важлива відмінність книжки від інших, їй схожих,-грандіозне число переконливих зразків справжнього впровадження (або ж незастосування) яких-небудь принципів простоти і зручності користування сайтами. Web -дизайн. Зручність застосування Web -сайтов

Ця книжка-єдина з переліку, така, що не має безпосереднього відношення до SEO, хоча так соковита інформацією і потрібна всякому інтернет-маркетологові, що обійти її увагою б було просто алогічно.

Один з творців книжки, Якоб Нильсен,-фахівець, що водить у всьому світі, з вопросцам usability, а нині-керівник фірми Nielsen Norman Group, фаворита на базарі послуг аналізу простоти і зручності споживання веб-сайтами.