Нарешті, мабуть, дійшов через виснажливі рефлексії до істини на рахунок того
Хто ж формує читацьку аудиторію в блогосфері
і
Навіщо блогосфері зростання чисельності блогів (так званий "розвиток" блогосфери).

Втім, одне автоматом відповідає і на інше :)

Знаєте, як не прикро-але постійну читацьку аудиторію в блогосфері формують майже виключно самі блогери.
Іншими словами-окрім самих блогерів ніхто ті блоги і не читає на постійній основі (з гуглив-яндексе хіба залітний відвідувач какойтоперепадет. Навіть якщо таких багато-це все одно не є постійною аудиторією, і аудиторією взагалі .. це швидше, як говорять в народі, "пасажири" такі собі).

Ну і відповідно-навіщо розвивати блогосферу, навіщо співати в переходах яка штука козиря блоггинг і який ти не модний що ще не маєш свого?
Ну так повинен же хто ці блоги читати, правда? А хто ж ще читатиме:)

Чому "як натуральне господарство"?
Бо самі пишемо, самі читаємо . Повний замкнутий цикл :) і безвідходне виробництво.

Ось і рушійна сила будь-якої експансії : якщо "Вконтакте" встромляють лише ті, що там зареєстровані-значить, потрібно, щоб там були зареєстровані УСЕ Без виключення.

Така дельожка інтернету помалу відбувається на окремі замкнуті структури (мені, наприклад, гугл жодного разу не видавав в результатах пошуку чого корисного сторінку "Вконтакте". Ось є там яка пісня а я її шукаю-через пошук стопудовий що не знайдеться!
Викине мільйон говносайт і чого тільки не хошь-а "ВКонтакте" все одно не видасть.

А це і ще одна рушійна сила мережевої експансії : якщо ти дуже великий, і людей у тебе багато-то це автоматом означає "гугл-яндекс-ідиті дружно на три веселі букви".

Так от, про блогосферу :)
Хто порівнював її з "народними медіа" і ще багатьма різними незрозумілими, але дуже гучними власними назвами.
Але прикіл в тому, што будь-хто ЗМІ функціонує таким чином, што хто пише-усі читають;
тут же хто пише-той і читає (і це ПРИНЦИПОВА різниця!) Причому має місце те ж співвідношення 20 на 80, тобто 20% блогів мають 80% усього трафіку блогосфери і навпаки.

І блогосфера торкаючись медіа лише коли блогер стає журналістом або навпаки: коли модні видання і журналісти заводять собі блоги як данину "сучасним віянням" і б бути "ближче до народу".

РЕВОЛЮЦІЯ В МЕДІА з появою блогосфери???
Швидше за розширення простору. Тобто якщо раніше інформацію можна було розмістити десь в газетах, журналах, теле-радиопередачах і місця там було дуже і дуже небагато під ту ж інформацію-те тепер з появою мережі місця вистачить навіть якщо кожен житель нашої чудової планети напише свою власну велику радянську енциклопедію.
Відповідно, критеріїв відбору інформації ніяких (хіба що на рівні споживання-але і тут далеко не завжди є вибір)-кожного хто хоче публікує що завгодно і скільки завгодно.

Так, можна сказати-мовляв, ніхто не примушує споживати яку конкретно узяту інформацію!

Ось вже міф: споживаємо на ура", і ще добавки просимо.

Блогосфера, як і будь-яка структура, придбаває стандартних подездов:

до централізації,
до децентралізації,
до розвитку і
до самоліквідації.

Але што забезпечує існування блогосфери?-А це реалізація людських прагнень до публічності, комунікації і матеріальний інтерес.

Лише матеріальний інтерес тут (підкреслювалося неодноразово, і не лише мною) є дуже прозорим, а усе інше-набагато краще і якісніше починають реалізовувати інші структури, набагато більш централизованее (ті самі Вконтакте), побудовані як окремі сервіси і співтовариства з розгалуженою мережею "підспівдружності" і різного роду утворень вже усередині себе.

Так, можна сказати, що усі ці новітні утворення-результат "еволюції" блогосфери. Ну не знаю .. може чайник еволюціонувати в пральну машину? Там вода і там вода .. Багато спільного!:)
А і в гідроелектростанцію.

Ну це таке, дурощі-хто де взявся і хто у кого шо поцупив (або ідеї, принципи і тому подібне).

Головне-блогосфера нікуди розширюватися, а оскільки кожен окремо взятий блогер фізично не встигне читати в ридере ще сотню-другую-третью блогів окрім вже доданих, то і трафіку зайвого в блогосфері взятися нізвідки.
А як нового трафіку немає-те треба перерозподіляти вже існуючий. У свою користь. Тобто в ідеалі-це б хто перестав читати який-небудь блог і підписався на твій.
А в ще більшій ідеалі-щоб так зробило декілька сотень блогерів.

І це вже не романтика, а недороблений капіталізм-і недороблений тому, што в капіталізмі має бути КАПІТАЛ, а тут його майже немає:)

Коротше, якщо брати таке поняття як "блогосфера"-те куди не плюнь, а усе тримається на самих пантах і як тільки щось має відношення до чогось іншого, як додаток, і тут ще один парадокс!-Система замкнута, а самостійно не фунциклирует.
Така тотальна інтеграція усього до усьому ..

Купить кухню можно в Киеве у нас.